Hilfe oder Hindernis? Auswirkungen zusätzlicher Informationen in Bildern auf Modellierungsleistungen

Schmitz M, Schukaljow S, Brnic M

Research article in edited proceedings (conference)

Details about the publication

Book titleBeiträge zum Mathematikunterricht 2019
Page range709-712
Publishing companyVerlag für wissenschaftliche Texte und Medien
Place of publicationMünster
StatusPublished
Release year2019
Language in which the publication is writtenGerman
Conference53. Jahrestagung der Gesellschaft für Didaktik der Mathematik, Regensburg, undefined
DOI10.17877/DE290R-20604

Authors from the University of Münster

Brnic, Maxim
Institute for Didactics of Mathematics and Computer Science (IDMI)
Professorship of Mathematics Didactics with a focus on secondary schools (Prof. Greefrath)
Schmitz, Marcus Maximilian
Professur für Didaktik der Mathematik/Sekundarstufe I (Prof. Schukajlow-Wasjutinski)
Schukajlow-Wasjutinski, Stanislaw
Professur für Didaktik der Mathematik/Sekundarstufe I (Prof. Schukajlow-Wasjutinski)