Hauptmenü öffnen
Forschungsportal |
Über das Portal
Publications
Projects
Talks
Awards
Doctorates
Habilitations
Persons
Organisations
DE
|
EN
Theoretische Begründungen und empirische Erfassbarkeit von Teilnehmerorientierung in der institutionalisierten Erwachsenenbildung
Stanik, T.; Fritsch, L.M.
Research article (book contribution)
| Peer reviewed
Details about the publication
Publisher:
Dörner, O.; Iller, C.; Schüßler, I.; Felden, H.; Lerch, S.
Book title:
Erwachsenenbildung und Lernen in Zeiten von Globalisierung, Transformation und Entgrenzung
Page range:
341-352
Publishing company:
Verlag Barbara Budrich
Place of publication:
Opladen
Title of series:
Schriftenreihe der Sektion Erwachsenenbildung in der Deutschen Gesellschaft für Erziehungswissenschaft (DGfE)
Status:
Published
Release year:
2019
ISBN:
3-8474-2345-2
DOI:
10.3224/84742345;
Keywords:
Erwachsenenbildung; Erwachsenenbildungsstätte; Institutionalisierung; Teilnehmerorientierung
Authors from the University of Münster
Stanik
,
Tim
Professorship of educational science with a focus on adult education and pedagogical professionalism (Prof. Stanik)