Komplexitätsreduktion in Lehr-Lern-Laboren. Ein Planungs- und Reflexionsmodell

Marohn, A., Greefrath, G., Hammann, M., Hemmer, M., Kürten, R., & Windt, A.

Research article (book contribution) | Peer reviewed

Details about the publication

PublisherKürten, R., Greefrath, G., & Hammann, M.
Book titleKomplexitätsreduktion in Lehr-Lern-Laboren. Innovative Lehrformate in der Lehrerbildung zum Umgang mit Heterogenität und Inklusion
Page range17-32
Publishing companyWaxmann
Place of publicationMünster
StatusPublished
Release year2020
Language in which the publication is writtenGerman
ISBN978-3-8309-3990-0
DOI: 10.31244/9783830989905
KeywordsSachunterricht; Lehr-Lern-Labor

Authors from the University of Münster

Greefrath, Gilbert
Professorship of Mathematics Didactics with a focus on secondary schools (Prof. Greefrath)
Hammann, Marcus
Professur für Didaktik der Biologie (Prof. Hammann)
Hemmer, Michael
Professur für Didaktik der Geographie (Prof. Hemmer)
Kürten, Ronja
Professorship of Mathematics Didactics with a focus on secondary schools (Prof. Greefrath)
Marohn, Annette
Professur für Didaktik der Chemie (Prof. Marohn)
Windt, Anna
Professorship for didactics and teaching general science (Prof. Windt)