Hauptmenü öffnen
Forschungsportal |
Über das Portal
Publications
Projects
Talks
Awards
Doctorates
Habilitations
Persons
Organisations
DE
|
EN
Effekte von Interventionsmaßnahmen zur Abfederung des Übergangs von der Grundschule in die Sekundarstufe
Zeinz, H., Scheunpflug, A., Dresel, M., Berner, V.
Research article (book contribution)
| Peer reviewed
Details about the publication
Publisher:
Kucharz, D., Irion, T., & Reinhoffer, B.
Book title:
Grundlegende Bildung ohne Brüche
Page range:
231-234
Publishing company:
VS Verlag für Sozialwissenschaften
Place of publication:
Wiebaden
Title of series:
Jahrbuch Grundschulforschung
Volume of series:
15
Status:
Published
Release year:
2011
Language in which the publication is written:
German
Authors from the University of Münster
Zeinz
,
Horst
Professur für Grundschulpädagogik (Prof. Zeinz)