Hauptmenü öffnen
Forschungsportal |
Über das Portal
Publications
Projects
Talks
Awards
Doctorates
Habilitations
Persons
Organisations
DE
|
EN
Bewertung einer prozessbegleitenden Qualifizierung zur inklusiven Schul- und Unterrichtsentwicklung durch die teilnehmenden Lehrkräfte
Behr, J.; Urton, K.; Krull,J.; Kulawiak, P. & Hennemann, T.
Research article (journal)
| Peer reviewed
Details about the publication
Journal:
QfI - Qualifizierung für Inklusion (QFI)
Volume:
5
Issue:
2
Page range:
1-19
Status:
Published
Release year:
2023
Language in which the publication is written:
German
DOI:
10.21248/qfi.128
Keywords:
Angebots-Nutzungs-Modell; Fortbildung; Professionalisierung; Inklusion; Lehrkräfte
Authors from the University of Münster
Urton
,
Karolina
Professorship of Educational Science with Specialisation in School Pedagogy: Inclusive Education (Prof. Urton)