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The „M.O.A.S.S.“. Memes als kommunikative Gattung digitalkultureller Events. Zur moralischen Verhandlung börsenmarktwirtschaftlichen Handelns.
Eisewicht, Paul
Research article (book contribution)
| Peer reviewed
Details about the publication
Publisher:
Knoblauch, Hubert; Singh, Ajit
Book title:
Kommunikative Gattungen und Events. Zur empirischen Analyse realweltlicher sozialer Situationen in der Kommunikationsgesellschaft.
Page range:
429-450
Publishing company:
Springer VS
Place of publication:
Wiesbaden
Status:
Published
Release year:
2023 (02/12/2023)
ISBN:
978-3-658-41940-0
DOI:
10.1007/978-3-658-41941-7_20
Link to the full text:
https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-658-41941-7_20
Keywords:
GameStop; Aktienhandel; Digitalisierung; Memes; Netnography
Authors from the University of Münster
Eisewicht
,
Paul
Institute of Sociology
(IfS)