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Schöne neue Warenwelt!? Curated Shopping und Personal Shopping als Form der De-Mediatiserung
Eisewicht, Paul
Research article (book contribution)
| Peer reviewed
Details about the publication
Publisher:
Pfadenhauer, Michaela; Grenz, Tilo
Book title:
De-Mediatisierung. Diskontinuitäten, Non-Linearitäten und Ambivalenzen im Mediatisierungsprozess
Page range:
237-255
Publishing company:
Springer VS
Place of publication:
Wiesbaden
Status:
Published
Release year:
2017 (30/09/2016)
ISBN:
978-3-658-14665-8
DOI:
10.1007/978-3-658-14666-5_14
Link to the full text:
https://link.springer.com/content/pdf/10.1007/978-3-658-14666-5_14?pdf=chapter%20toc
Keywords:
Digitalisierung; Online-Shopping; Curation; Curated-Shopping; Mediatisierung
Authors from the University of Münster
Eisewicht
,
Paul
Institute of Sociology
(IfS)