Hauptmenü öffnen
Forschungsportal |
Über das Portal
Publications
Projects
Talks
Awards
Doctorates
Habilitations
Persons
Organisations
DE
|
EN
Diagnoseaufgaben und Förderideen im mathematischen Anfangsunterricht
Bräuning, K.; Nührenbörger, M.
Review article (book contribution)
| Peer reviewed
Details about the publication
Publisher:
Hanke, P.; Möwes Butschko, G.; Hein, A.K.; Berntzen, D.; Thieltges, A.
Book title:
Anspruchsvolles Fördern in der Grundschule
Page range:
297-304
Publishing company:
Zentrum für Lehrerbildung
Place of publication:
Münster
Status:
Published
Release year:
2010
Language in which the publication is written:
German
Keywords:
Diagnoseaufgaben mathematischer Anfangsunterricht; Förderideen mathematischenrAnfangsunterricht; mathematischer Anfangsunterricht; Diagnose; Förderung;
Authors from the University of Münster
Nührenbörger
,
Marcus
Professorship of didactics of mathematics with the focus on inclusion (Prof. Nührenbörger)