Hauptmenü öffnen
Forschungsportal |
Über das Portal
Publications
Projects
Talks
Awards
Doctorates
Habilitations
Persons
Organisations
DE
|
EN
Selbstgesteuertes und sozial-interaktives Mathematiklernen in heterogenen Klassen im Kontext gemeinsamer Lernsituationen.
Nührenbörger, M.; Verboom, L.
Review article (book contribution)
| Peer reviewed
Details about the publication
Publisher:
Demuth, R.; Walther, G.; Prenzel, M.
Book title:
Unterricht entwickeln mit SINUS. 10 Module für den Mathematik- und Sachunterricht in der Grundschule
Page range:
149-157
Publishing company:
Klett Kallmeyer
Place of publication:
Seelze
Status:
Published
Release year:
2011
Language in which the publication is written:
German
Keywords:
Selbstgesteuertes Mathematiklernen; sozial-interaktives Mathematiklernen; in heterogenen Klassen Mathematikunterricht; gemeinsame Lernsituationen;
Authors from the University of Münster
Nührenbörger
,
Marcus
Professorship of didactics of mathematics with the focus on inclusion (Prof. Nührenbörger)