Hauptmenü öffnen
Forschungsportal |
Über das Portal
Publications
Projects
Talks
Awards
Doctorates
Habilitations
Persons
Organisations
DE
|
EN
Praktische Theorieelemente für Diagnose und Förderung
Hößle, C.; Hußmann, St.; Michaelis, J.; Niesel, V.; Nührenbörger, M.
Research article (book contribution)
| Peer reviewed
Details about the publication
Publisher:
Selter, C.; Hußmann, St.; Hößle, C.; Knipping, Ch.; Lengnink, K.
Book title:
Diagnose und Förderung heterogener Lerngruppen - Theorien, Konzepte und Beispiele aus der MINT-Lehrerbildung
Page range:
19-38
Publishing company:
Waxmann
Place of publication:
Münster
Status:
Published
Release year:
2017
Language in which the publication is written:
German
Keywords:
Diagnose und Förderung; Inklusiver Mathematikunterricht; praktische Theorielemente;
Authors from the University of Münster
Nührenbörger
,
Marcus
Professorship of didactics of mathematics with the focus on inclusion (Prof. Nührenbörger)