„Blended-Learning-Fortbildung zum inklusiven Mathematikunterricht – Eine quantitativ und qualitativ ausgerichtete Entwicklungs- und Evaluationsforschungsstudie.“

Korten, L.; Wollenweber, T.; Herold-Blasius, R.; Nührenbörger, M.; Selter, C.; Wember, F.

Research article (book contribution) | Peer reviewed

Details about the publication

PublisherSiller,H.-S.; Weigel, W.; Wörler, J.F.
Book titleBeiträge zum Mathematikunterricht 2020
Page range537-540
Publishing companyVerlag für wissenschaftliche Texte und Medien
Place of publicationMünster
StatusPublished
Release year2020
Language in which the publication is writtenGerman
KeywordsBlended-Learning; Fortbildung zum inklusiven Mathematikunterricht; Inklusiver Mathematikunterricht; Entwicklungsstudie; Evaluationsforschungsstudie

Authors from the University of Münster

Nührenbörger, Marcus
Professorship of didactics of mathematics with the focus on inclusion (Prof. Nührenbörger)