Hauptmenü öffnen
Forschungsportal |
Über das Portal
Publications
Projects
Talks
Awards
Doctorates
Habilitations
Persons
Organisations
DE
|
EN
Inklusiver Grundschulmathematikunterricht - Chancen und Herausforderungen für die erste Phase der Lehrer*innenbildung
Veber, M.; Benölken, R.; Berlinger, N.
Research article in edited proceedings (conference)
| Peer reviewed
Details about the publication
Publisher:
Miller, S.; Holler-Nowitzki, B.; Kottmann, B.; Lesemann, S.; Letmathe-Henkel, B.; Meyer, N.; Schroeder, R.; Velten, K.
Book title:
Profession und Disziplin. Grundschulpädagogik im Diskurs
Page range:
203-209
Publishing company:
Springer VS
Place of publication:
Wiesbaden
Status:
Published
Release year:
2018
Language in which the publication is written:
German
Conference:
25. Jahrestagung der DGfE Kommission Grundschulforschung und Pädagogik der Primarstufe, Bielefeld, undefined
Authors from the University of Münster
Berlinger
,
Nina
Professur für Didaktik der Mathematik (Prof. Käpnick)